Pegahallen

Datum en tijd
7 dec. 2022 11:00 - 16:00
Common Room (B1.06)

[Dit evenement is vrije inloop, je hoeft dus geen ticket te kopen of je aan te melden!]

Op woensdag 7 december is het tijd voor ons eerste goede doelen evenement!
De Pegahallen keren weer terug en dit keer in samenwerking met Students for Children! Vanaf vandaag kun je kleding (draagbaar) doneren op de bestuurskamer (B1.06). Wat we op 7 december tussen 11:00 en 16:00 in de Common Room gaan verkopen. Iedereen is welkom om pareltjes te scoren!

Pegasus en Students for Children slaan dit seizoen de handen ineen om geld in te zamelen en bewustzijn te creëren voor één van hun nieuwste projecten. Het project, genaamd ISUDEV, is gevestigd in Kameroen en heeft tot doel 30 weeskinderen en de weduwen die voor hen zorgen te ondersteunen. Door plaatselijke conflicten en de sociaal-politieke situatie kunnen de kinderen al minstens 4 jaar niet meer naar school.

Voor iedereen die kleding inlevert hebben wij een muntje, deze kan je dan 7 december inruilen voor een gratis kledingstuk.

Jullie en iedereen die je mee wil nemen zijn van harte welkom om tussen de kledingstukken te gaan struinen 7 december, ongeacht of je kleding gedoneerd hebt. De kleding wat niet verkocht wordt doneren wij weer aan een ander goed doel, je staat je kleding dus af.

Liefs,
Het bestuur ❤️